Softonic-recension

Yle Language School Yle Språkskolan

Yle Kielikoulu Yle Språkskolan är en utbildnings- och referensapp utvecklad av Yle.fi. Den låter användare titta på Yle-program samtidigt som de får stöd för att lära sig finska eller svenska. Denna app är lämplig för alla som vill studera finska eller svenska språket.

Appen erbjuder språkstöd på sex vanliga invandrarspråk för finska undertexter och på 25 språk för svenska undertexter. Användare kan klicka på finska ord och uttryck i undertexterna för att få språkhjälp. Undertexterna kan också läsas som integrerade språkövningar.

Appen erbjuder programrekommendationer för nybörjare i att lära sig finska, och användare kan söka efter program baserat på längd (kort eller lång) och svårighetsnivå (lätt, medel eller svår). Den håller också en lista över nyligen tittade program för enkel översyn av innehållet som har lärt sig.

Användare kan följa utvecklingen av sitt ordförråd genom visuella sammanfattningar och personliga inlärningsprofiler. De kan också övervaka sin studieaktivitet och sätta personliga inlärningsmål. Genom att skapa ett användarkonto kan användare säkerhetskopiera sin inlärningsprogression och synkronisera sina inlärningsprofiler.

Yle Kielikoulu Yle Språkskolan erbjuder språkstöd för finska från engelska, estniska, ryska, somaliska, arabiska och svenska. Yle Språkskolan erbjuder språkstöd för att lära sig svenska från engelska, ryska, spanska, arabiska, turkiska, albanska, bosniska, kroatiska, persiska, finska, grekiska, kurdiska, serbiska, somaliska, azerbajdzjanska, amhariska, tigrinska, pashto, franska, mandarin kinesiska, polska, rumänska, ukrainska, thailändska och tyska.

För optimal användning av appens intelligenta data rekommenderas det att ansluta din iPhone till ett trådlöst nätverk (WiFi) när det är möjligt.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Yle Kielikoulu Yle Språkskolan

Har du provat Yle Kielikoulu Yle Språkskolan? Var den första att lämna din åsikt!

Utforska appar

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.